2010. szeptember 7., kedd

Wörk and gitár and evriszing.

Munka. Pontos definíciója: Amit nem csinálok szívesen.
/Karinthy/

Szeretem csinálni a saját hülyeségeimet, munkaként is felfoghatnám, de így viccesebb.
Most épp a világ egyik legbetegebb programozási nyelvének fordítóján dolgozom. Kéne hozzá egy céleszköz, úgy lenne igazán vicces.
BrainFuck. Agyfasz. Az.
Egy tömb, egy mutató, nyolc művelet. A hülye is érti, a zseni sem tud rajta programot írni. Az élet szép, éljetek ti is.

Ha kész a kód, publikálom. Tetszőleges C fordítóval működni fog, rábízom a fordítást, mert lusta vagyok valódi fordítót írni hozzá, bár az sem lenne egy hosszú művelet, de a hordozhatóságot elveszteném. Lehet, hogy egyszer megírom normálisan Linuxra. Milyen jól is nézne ki: gcc-bf. Hehe.

Kaptam kb. egy hete egy kölcsön-gitárt. Csináltam belőle DADGAD hangolást, hihetetlen szép hangja van, nagyon dallamos. Szétszedi a kezemet, cserébe én szétszedem őt, mindketten a legjobbat hozzuk, bár ez az én részemről vajmi kevés. Lehet, hogy mégis fogok zenélni gitárral is? Meglátjuk.

Szeretés vagyon.
Ha szeretsz és szeretnek, mindened megvan, amire szükséged lehet.
A szeretés vagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése