2011. június 20., hétfő

It's the beginning of a beautiful Monday

Az úgy volt, hogy felkeltem hat körül, hogy legyen időm mindenre (ismerem magamat... :) )
Megiszogattam a kávémat, elszívtam a reggeli cigimet (ugye éhgyomorra szegény ember füve), ettem valamit, megfürödtem, hajatmostam, fogatmostam, fületmostam, bögrétmostam (ilyesmi, whatever).
8 körül elindultam az irodába, valamivel 9 előtt értem be. Kissé zombultam a meleg és a hatos kelés miatt, Nihyl sehol... leültem a gép elé, olvasgattam valami érdektelenséget, majd szép csendben észrevétlen ráaludtam az asztalra.
Max. tíz perc telhetett el, amikor megzizzent a telefonom, én meg 'Úristenelaludtamkurvaéletanyámmondtahogykeljekfelamikorelmentmertelfogokaludnibasszameg.'
Aztán szép csendben leesett, hogy már rég az irodában vagyok és Nihyl írt, hogy elaludt és késik.

Szép, új világ. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése